سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانه ی دوستی ما اینجاست


ساعت 10:33 صبح سه شنبه 88/8/5

 

چون سنگ ها صدای مرا گوش میکنی

سنگی و ناشنیده فراموش میکنی

فروغ فرخزاد

***

زیر این سقف منقش خط ناموزون نیست

کجی دایره از طرز نگاه من و توست

مهدی سهیلی

***

مرا با شمع نسبت نیست در سوز

که او در شب سوزد و من در شب و روز

جامی

***

دیدی که خون ناحق پروانه شمع را

چندان امان نداد که شب را به سر برد

شفایی اصفهانی

***

این شیوه ام ز شمع خوش آمد که هیچ گاه

پروانه را نسوخت مگر در حضور خویش

فغفور لاهیجی

***

به هرکسی که مینگرم در شکایت است

در حیرتم که دنیا به کام کیست

***

شناخت علی (ع) ذهنیت است

حب علی (ع) احساس است

اما تشیع علی (ع) عمل است

زنده یاد دکتر شریعتی

***

همیشه قبرستانی در قلبت برای خاکسپاری

خطای دوستانت بساز

***

سرزنش به جا بهتر از تعریف بیجاست

ضرب المثل اسپانیایی


¤ نویسنده: قاب سنگی

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
15
:: بازدید دیروز ::
0
:: کل بازدیدها ::
22555

:: درباره من ::

خانه ی دوستی ما اینجاست

قاب سنگی
من دلم میخواهد خانه ای داشته باشم پر دوست / بر درش برگ گلی میکوبم / روی آن با قلم سبز بهار مینویسم : خانه ی دوستی ما اینجاست؟ تا دگر بار نپرسد سهراب : خانه ی دوست کجاست ؟

:: لینک به وبلاگ ::

خانه ی دوستی ما اینجاست

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

جملات کوتاه[2] . جملات مثبت[2] . جملاتی از بزرگان . جمله . چای با طعم خدا . شعر عرفانی . . دکتر شریعتی . سخنانی از بزرگان . شریعتی . انرژی مثبت . جملات عاشقانه از دکتر شریعتی . جملات فلسفی .

:: آرشیو ::

آبان 88

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

صراط مستقیم

:: لوگوی دوستان من::



:: خبرنامه وبلاگ ::